Hoe kan ik mijn telefoon doorschakelen naar Hs telefoonservice?
U ontvangt van ons uw eigen doorschakel nummer waarnaar u kunt doorschakelen.
Zijn er kosten verbonden aan het doorschakelnummer dat ik krijg toegewezen?
Nee, hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht
Is het mogelijk om meerdere telefoontoestellen naar Hs telefoonservice door te schakelen?
Ja dat is mogelijk. Er is geen limiet aan het aantal door te schakelen telefoontoestellen. U kunt onbeperkt (mobiele) telefoonnummers doorschakelen naar uw doorschakelnummer .
Kan ik de telefoon alleen doorschakelen tijdens koffie en-of lunch pauze?
Ja, dat is mogelijk. U kunt uw telefoon naar ons doorschakelen wanneer het u uit komt. U kunt zelf heel gemakkelijk de telefoon weer terug schakelen.
Hoe ontvang ik de gespreknotities?
U kunt de gespreksnotities per bericht ontvangen of aan het einde van de dag in één keer. Dit kan per mail, fax of per sms bericht. Hs telefoonservice kan de berichten naar verschillende medewerkers sturen. Wij kunnen bijvoorbeeld de berichten naar meerdere medewerkers mailen.
Kan Hs telefoonservice gesprekken doorverbinden?
Wij kunnen gesprekken op uw verzoek doorverbinden naar de juiste persoon of afdeling. Zo kunt u of uw medewerker voorbereid aan het gesprek beginnen dankzij onze terugkoppeling.
Kan Hs telefoonservice mij een eigen telefoonnummer verstrekken waarop klanten rechtstreeks kunnen bellen voor boekingen, reserveringen en support mogelijkheden?
Ja, dat is mogelijk. Hs telefoonservice kan aan u een eigen telefoonnummer verstrekken waardoor uw klanten rechtstreeks contact met ons op kunnen opnemen.
Hoe snel kan ik gebruik maken van de diensten van Hs telefoonservice?
Zodra wij alle bedrijfsinformatie en uw instructies hebben ontvangen kunt u direct gebruik maken van onze diensten.
Wat doet Hs telefoonservice bij een spoedgeval?
Van te voren bespreken we met u hoe wij dienen te handelen in geval van spoed. Wij kunnen u bijvoorbeeld een sms bericht sturen, uw voicemail inspreken of contact opnemen met een collega van u.
Wat zijn de openingstijden van Hs telefoonservice?
Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur.
Wat krijgen bellers te horen als Hs telefoonservice gesloten is?
Na sluitingstijd krijgt de beller een algemene boodschap te horen. Er word geen bedrijfsnaam vermeld. De beller heeft de mogelijkheid een voicemailbericht achter te laten. Dit bericht zullen wij de volgende ochtend direct aan u rapporteren.
Is het mogelijk na sluitingstijd een eigen persoonlijke boodschap af te laten spelen?
Het is mogelijk om een eigen persoonlijke boodschap af te laten spelen. Graag lichten wij dit persoonlijk toe. Neem hiervoor vrijblijvend contact met ons op
Kunnen jullie mijn agenda op afstand beheren?
Ja dat is mogelijk. Hs telefoonservice beheert op diverse manieren de agenda van haar klanten. Wilt u weten welke mogelijkheid voor u het beste werkt?. Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Bied Hs telefoonservice naast notuleerservice ook transcriptieservice?
Ja. Onze transcribenten werken snel en vakkundig uw interviews of gesprekken uit. Onze transcribenten zijn gewend om met zeer vertrouwelijke informatie om te gaan en hebben ieder een eigen specialisme zoals het uitwerken van onderzoeken of juridische, medische of wetenschappelijke teksten.