Offertes Nabellen

Nabellen van offertes uitbesteden? Verhoog uw omzet

Heeft u veel tijd besteed aan het opstellen van een offerte en blijft een reactie van de (potentiële) klant uit?

Er kunnen verschillende redenen zijn voor het uitblijven van een reactie. Mogelijk is de offerte niet aangekomen, in de SPAM box terecht gekomen, heeft de klant door drukte nog geen tijd gevonden om te reageren of sluit de geboden oplossing niet aan bij de wensen. Ook kan de klant zijn of haar interesse hebben verloren.

Door te bellen besteed u aandacht aan de klant, toont u interesse en laat u zien dat u uw onderneming serieus neemt. Het nabellen van offertes kan u waardevolle informatie opleveren, ook als de offerte wordt afgewezen. Luisteren en vragen stellen zijn daarbij de sleutelwoorden. De reden van het niet accepteren van de offerte kan mogelijk bijdragen aan verbeterpunten. Zo voorkomt u mogelijk dat de offerte de volgende keer om dezelfde reden wordt afgewezen. Naast het nabellen van offertes plannen wij ook bezoek en belafspraken in.

Wilt u meer informatie ontvangen over het uitbesteden voor het nabellen van offertes? Neem dan contact met ons op.