Hoe kunnen wij u als telefoonservice helpen?

U start met ondernemen vanuit een passie. Tijdens het ondernemen komt u erachter dat er steeds meer taken uitgevoerd dienen te worden. Uw to-do-list wordt steeds groter. Hierdoor houdt u minder tijd over voor uw corebusiness en de groei van uw onderneming.
Vindt u het een te grote stap om een vaste medewerker in dienst te nemen maar heeft u wel behoefte aan extra assistentie?

Het gemak van een secretaresse op afstand en telefoonservice

Een virtual assistent is een secretaresse op afstand die werkt vanuit zijn of haar eigen kantoor.
U hoeft dus niet een extra werkplek te creëren.
Het grote voordeel van een secretaresse op afstand is dat hij of zij flexibel inzetbaar is en taken van u kan overnemen. Zodat u zich kunt richten op uw corebusiness en uw werkdruk verlaagt wordt.
Een Virtual Assistent kan bijvoorbeeld uw telefoon aannemen, uw agenda beheren, mails beantwoorden en administratieve werkzaamheden verrichten.

HS Telefoonservice is uw secretaresse op afstand

Trudy en Jorien zijn uw secretaresses op afstand. Moeder en dochter ondernemen al meer dan 13 jaar samen. Ze zijn voor diverse bedrijven een personal assistent op afstand.

HS Telefoonservice staat voor een persoonlijke aanpak, snel schakelen en actief mee denken met de klant.
Telefoonservice is een veel gevraagde dienst.
Onbereikbaarheid van bedrijven zorgt namelijk voor ontevreden klanten. Ontevreden klanten gaan op zoek naar alternatieven. Dankzij een telefoonservice bent u optimaal bereikbaar en dat verhoogt de klanttevredenheid.

HS Telefoonservice beantwoordt op afstand de telefoon voor grote en kleine bedrijven.
Gebruik maken van onze telefoonservice is heel gemakkelijk. Bedrijven schakelen de telefoon door naar een eigen doorschakelnummer. Dit kan permanent of op afgesproken momenten.
HS Telefoonservice is geen groot callcenter. De telefoon wordt door twee vaste telefonistes beantwoordt met uw bedrijfsnaam en volgen uw instructies op.
De telefoniste maakt een telefoonnotie en stuurt het bericht direct per mail naar u door.

HS Telefoonservice is het visitekaartje van uw onderneming.

Naast de telefoonservice biedt HS Telefoonservice ook ondersteuning als Virtual Assistant. Wij helpen u bijvoorbeeld graag bij:

  • Administratieve werkzaamheden, zoals het nabellen van debiteuren en het opstellen van offertes
  • Agendabeheer
  • Het organiseren van een zakelijk evenement, team uitje of vergadering
  • Het plannen van een zakenreis
  • Het bijhouden van uw Sociale Media kanalen en het beantwoorden van vragen die daar gesteld worden.
  • Het beantwoorden van vragen die via de live chat gevraagd worden door bezoekers op uw website.

Wij hebben vele jaren ervaring als Virtual Assistant en nemen uw werkzaamheden binnen no-time van u over. Zo kunt u zich richten op wat u graag doet en werken aan de groei van uw onderneming.

Professionele telefoonservice en ondersteunende werkzaamheden als Virtual Assistant daar draait het bij ons om. Persoonlijk contact en het waarborgen van onze kwaliteit vinden wij erg belangrijk.

Wij nemen tijdrovende taken van u over zodat u zich kunt richten op uw ambities. U kunt weer tijd maken voor het verder bouwen aan uw bedrijf.